axpojkens

Alla inlägg under mars 2012

Av Robin - 31 mars 2012 13:20

Hejsan! 

Jag är riktigt riktigt taggad för att se Loreen idag med finaste Julia! Är det någon mer än jag o Julia som ska dit ikväll? Vore ju fett kul o veta liksom. Jag ber by the way om ursäkt för att alla mina inlägg den senaste tiden typ har varit jätte korta och träkiga... ska bli ändring på det, jag lovar! 

Puss o kram   

Av Robin - 31 mars 2012 03:45

Nej nu tar jag och säger ett alldeles försent godnatt.. men godnatt på er, och ha en riktigt bra lördag, för det tänker jag ha!

Puss o kram  


 
Av Robin - 31 mars 2012 01:36

Vi tröck tröjor på UG idag... supermegaroligt var det, på riktigt alltså... och dessutom e jag sjukt nöjd med min tröja... eller vad tycker ni? 


 


Puss o kram på er   

Av Robin - 30 mars 2012 15:30

Hejsan svejsan!

Vet ni vad? Det är fredag idag! WOOOP!  Hahah, massa skoj som kommer hända i helgen, så kommer nog vara ganska dålig på att uppdatera i helgen... men jag ska göra mitt bästa, det lovar jag  


Ikväll blir det tröjtryck på världens bästa UG. Men nu kallar duschen.

Puss o kram    

Av Robin - 29 mars 2012 10:18

Tjabba tjena! 

Jag tänkte bara säga att jag är så grymt awesome.. haha nja kanske inte, men har liksom lyckats få en sjukt bra idé, men mer om det senare  


Hur mår ni idag då? Själv mår jag jättebra, fast är lite hungrig... eller snarare jättehungrig. Men har alldeles strax lunch så tagga subway o italian B.M.T   haha jag känner att jag bombar med smileys för en gångs skull, men ibland e man lite gladare än andra dagar. Har min första journalistik lektion efter lunchen, Robin är taggad!



Fett fail bild men aja (bjuder på den)


Puss o kram   

Av Robin - 28 mars 2012 12:16

Jag avskyr matte, seriöst det är så sjukt hemskt jobbigt... orkar verkligen inte räkna och orkar inte att förstå massa matematiska grejer... den här onsdagen har ju verkligen börjat såååå bra... kill me! 


Av Robin - 28 mars 2012 00:41

Haha jag skulle aldrig ha sovit när jag kom hem från skolan... för nu är jag verkligen supermegapigg, alltså inte lite pigg, utan supermega, typ så att jag inte kan sitta still. Ligger o skakar på mitt ben hela tiden. Tur som bara den att man har sovmorgon imorgon så att man inte behöver gå upp klockan sex, då hade jag varit körd... by the way, är det någon som vill komma hem till mig och städa mitt rum? Jag känner att jag inte riktigt orkar städa... trots att jag är så uberpigg... den som gör det får en puss (A)


Puss o kram   

Av Robin - 27 mars 2012 16:30

Hehe men tja alltså! 

Vet ni vad jag gjorde när jag kom hem? Haha, jag la mig i alla fall inte i sängen och somnade de första jag gjorde och vaknade x antal timmar senare lite förvirrad över varför jag låg o sov med kläderna på i en mycket konstig vinkel... inte alls... haha men aja, ibland behöver man väl sova middag antar jag, börjar jag bli gammal må tro? 


 

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards