axpojkens

Alla inlägg under maj 2012

Av Robin - 24 maj 2012 09:27

Hej! 

Nu var det ett tag sen som jag faktiskt skrev någonting här, kommer väl ha mer eller mindre blogguppehåll just nu, men det kommer väl någon uppdatering då och då, precis som det gör just nu! Hahah! 
Just nu har jag tagit en liten paus från mitt uppsats skrivande på historian. Det är fett segt att bara sitta och skriva massa tråkig fakta om 1800-talet haha. (Thomas du får inte läsa det där!!)  

Aja, annars har det inte hänt så jättemycket i mitt liv. Det har väl mest rullat på som vanligt.  


Ikväll gäller det, Sveriges stolthet Loreen tävlar i baku! Heja!


Puss o kram  


   

Av Robin - 18 maj 2012 15:10

Hejsan!

Ledsen för fortsatt dålig uppdatering... har liksom inte gjort någonting på de senaste dagarna förutom att sitta hemma och plugga o smsa med pojken... Känner mig som en sjukt tråkig gammal gubbe just nu.. men men, det var typ allt för denna gång, det vill säga en helt onödig uppdatering men aja... 


Puss o kram   

Av Robin - 14 maj 2012 13:07

Tjenare! 

Hmm, jag vet att min rubrik kanske inte är så jättefin haha, men vi har svenska och får lära oss hur man säger ord som gladporrfestival baklänges, så tyckte att rubriken passade ganska bra till det! 


Det är en trött Robin som sitter här och försöker att inte sova på svenskalektionen. Men snart taggar man roligare saker iallafall. Great! 

Puss o kram   

Av Robin - 13 maj 2012 23:57

Hejsan svejsan

Då var det väl dags att uppdatera lite igen kan jag väl tänka mig. Jag är hemskt ledsen för mitt dåliga bloggande på senaste tiden, men jag har haft hundra saker i huvudet o jaa.. haft två helt underbara dagar helt enkelt! 

Hur har era liv lekt den senaste tiden då? 




Ser det inte myspys ut? Det tyckte iallafall jag och den mycket speciella personen jag var där med att det var!


Puss o kram     

Av Robin - 11 maj 2012 19:25

Hejsan!

Alltså jag e fett med ledsen för de senaste dagarna dåliga uppdatering... (det vill säga ingen alls!) 

Ibland har jag typ massor att säga, och ibland har jag typ ingenting att säga. Eller jo jag har nog någonting att säga, men det kan vi ta någon annan gång. 


Puss o kram   

Av Robin - 8 maj 2012 21:03

Ibland kan man känna en sån där connection till en annan person. Och helt utan val så dras man in i den personens liv. Det behöver inte vara något speciellt, men den där personen klamrar sig fast. Och sitter där. Så småningom så växer allting, känslorna blir större. Starkare. Det är det som får en att vilja fortsätta. Känslorna. Utan dem skulle man ge upp. Förr eller senare. För vissa skulle det gå snabbare än för andra. Utan känslor är man ingenting. Det är dem känslorna som just nu får mig att kämpa! Det är de känslorna som gjort att jag inte gett upp ännu utan får den kraft jag behöver för att få det jag vill ha. Utan de där känslorna hade jag för länge sedan gett upp. Det skulle inte ha funnits någonting att ta fasta på. Men jag är en känslosam person. Det är jag glad för, och förmodligen är det inte bara jag som är det...


Av Robin - 8 maj 2012 20:09

Tjenare alla glada (och icke glada!)

Idag har jag varit jätteseg på att uppdatera, eller ja inte bara uppdatera utan jag har varit jätteseg överhuvudtaget förstår ni... var hos tandläkaren och i affären men det var typ det. Men imorgon blir det skola, och nu ska jag förmodligen slippa vara hemma mer från skolan på grund av slarviga idiotiska tandkläkare. 

Kom på att det är en månad kvar till sommarlovet... grymt eller vad?   tagga sommar alltså!


Puss o kram  


   

Av Robin - 7 maj 2012 13:44

Tjenare alla glada!

Nu sitter jag här och dricker kaffe, eller jaa jag dricker kaffe väldigt långsamt, så har druckit kaffe ett tag nu haha!

Om någon timme är det författarskola, och sedan är det dags för att ta igen massa missat plugg, Robin ska vara duktig idag haha! Tänkte uppdatera header och så, några förslag?

Puss o kram  


   

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards