axpojkens

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Robin - 21 juni 2012 23:05

Tjena folks! 

Imorgon är det midsommarafton, jippie! Så taggad för det så att det inte går att beskriva med ord, eller gissa vad, det är jag faktiskt inte haha! Men man kan önska att jag vore det. Har nämligen lovat att jag ska fira med familjen, så det betyder en heldag med min knasfamilj, men det kan man nog överleva i alla fall. 

Hur som helst, jag är superglad idag, för vet ni vad, jag fick A i svenska   så sjukt lycklig så det finns inte! 

Delar med mig av en låt, underbara återuptäckta Agnes, älskade henne när jag var liten, sen hörde jag henne på rix fm festival o hörde en helt awesome låt! Lyssna på den   


Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards