axpojkens

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Robin - 21 juli 2012 19:20

Förlåt att det blir lite deppmode nu,men känner att jag verkligen måste skriva av mig. 
Det finns få saker som skrämmer mig så mycket som att ha känslor för någon. Jag har i hela mitt liv levt med tanken och känslan att jag inte är något speciellt, jag är mindre bra än alla andra, mindre värd. Enda till förra året hade jag ytterst få vänner och även fast det verkligen har ändrats och jag verkligen har världens bästa vänner så finns det tankar och känslor jag ibland inte kan komma ifrån. "Mindre värd" "ful" "ingen kommer någonsin kunna älska dig" "äcklig". Sådana saker är svåra att glömma bort.


Ofta kan jag tänka de tankarna när jag börjar bli intresserad/falla för någon. Varför skulle jag duga för honom? Jag är ingenting. Inte snyg, inte ens söt. Inte värd att bli älskad. Inte någon "cool" människa som alla älskar att vara med, som alla vill ha som vän eller pojkvän. Jag är bara jag. Robin. Och jag räcker inte till. Det är så alla har sagt, i cirka åtta år av mitt liv. Det är svårt att jag skulle räcka till för någon. Speciellt den där snyggingen som jag skulle vilja räcka till för. Varför skulle han vilja vara med mig? Varför skulle han vara intresserad av någon som inte är intressant. 

Det är det som skrämmer mig. Att gilla någon, att bli sårad av honom, eftersom att jag inte är tillräcklig. Jag är rädd just nu. Livrädd! 


 

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards