axpojkens

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Robin - 19 augusti 2012 20:19

Har du någon gång velat radera en stor del av ditt liv? Bara vilja radera det och gå vidare? Börja om och aldrig någonsin låtsas om att det som hänt har hänt? Så känner jag just nu. Jag skulle vilja radera hela det sista halvåret ur mitt liv. För allting som hände under det halvåret är saker som idag bara känns som att de var på låtsas. Det var aldrig han och jag på riktigt. Det var jag som trodde att jag var kär, men det var jag inte, hur kan jag vara kär i någon som bara låtsades vara kär i mig? Hur kunde jag tro att han älskade mig, när allt han såg var mina brister och fel. När han inte ville att jag skulle må bra. Jag vill bara glömma att jag gett mitt liv till en kille som inte ville ha det. Bara glömma och gå vidare. Drömprinsen kanske finns där ute, vem vet? 


 

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards