axpojkens

Direktlänk till inlägg 10 april 2012

Wish I could run!

Av Robin - 10 april 2012 21:37

Hejsan bloggen! 

Förlåt att jag varit så sjukt oaktiv här idag... Men, jag har verkligen inte mått så bra idag, tänker inte prata så mycket om det eftersom att jag sa igår att man inte skulle gnälla och det skulle bli väldigt irioniskt om jag skrev ett gnäll inlägg idag. Hahah men ni fattar. 


Idag har jag mest suttit hemma och spelat facebook spel... nolifer, jag vet! Men, ibland måste man vara det också haha... har även hunnit med att ta lite egobilder... känner att det blir väldigt mycket sådant sedan jag skaffade ny mobil och instagram... I'm sorry   


 


Puss o kram   

 
 
Ingen bild

Mikael

10 april 2012 23:37

Hej! Du har ju en sjukt bra blogg!:) Kolla gärna min blogg som jag har länkat i en av mina tidigare kommentarer. Vad är det som har hänt? Varför har du inte mått så bra? Vill du berätta? Men som jag skrev en sjukt bra blogg och kom ihåg att i alla fall jag tycker att det är sjukt bra och vara sig själv och våga vara det bland andra dessutom. Liksom de som är modigast är inte de som är mest populärast och de som följer strömmen utan de som är modigast är det som vågar vara sig själva. Fortsätt med det och fpolk som inte gilloar det kan bara gå och jag vet inte vad. Liksom folk har inte rätt att vara elaka mot andra bara för att de vil vara sig själva eller är annorlunda. Lite lång kommentar blev det men ibland så går det bara inte att skriva korta kommentarer!

Robin

11 april 2012 00:00

Tack!

 
Ingen bild

Mio

11 april 2012 01:55

Oavsett vad du eller din religion tycker om mig så ska du veta att jag finns alltid om du behöver snacka. Alltid. Vill inte att du ska må dåligt.

Robin

11 april 2012 03:12

Oh Mio, det är inte personligt! Tack för att du finns!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robin - 2 oktober 2012 13:04


Jag måste säga att naturkunskap förmodligen ärdeen tråkigaste kurs jag läst i gymnasiet hittills... liksom en och en halv timmes film om klimatförändringar... palla :/ aja läraren kommer klämma mina fingrar i datorn om jag skriver mer... see ya!   ...

Av Robin - 28 september 2012 09:52


Hej guys! Jag har inte bloggat något på senaste tiden eftersom jag verkligen haft massor som jag behövt ta tag i med mitt liv. Och helt ärligt, så vet jag inte vad som kommer hända, om jag ens kommer fortsätta blogga, eller om jag kommer lägga ner ...

Av Robin - 18 september 2012 15:21

Hejsan folket! Nu var det riktigt länge sedan jag bloggade, men sådant är livet. Hur som helst så har jag skaffat tumblr och är nog mera aktiv där just nu. Så ni får jättegärna kika in där om ni vill. axpojken.tumblr.com  Sedan tänkte jag ha en f...

Av Robin - 25 augusti 2012 23:23

Jag ligger i min säng, med tårar i ögonen utan att riktigt veta hur det gick till. I morse när jag vaknade var jag fortfarande vilse, men nu vet jag att allting kommer bli bra igen. Jag skriver när jag är ledsen. Jag skriver när jag är lycklig. Just ...

Av Robin - 23 augusti 2012 11:51


Nej men tjena mittbena!  Nu är jag här igen. Bloggar ju här och på min och Fridas gemensamma, men har typ haft uppehåll från vad allt bloggande heter på senaste tiden.  Hur som helst har skolan börjat igen. (nej det är inte därför mitt liv är ful...

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards