axpojkens

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Robin - 9 april 2012 14:25

Jag är så seriöst trött på vissa människor... liksom alla ska alltid bara klaga på andra och vara så himla deppiga och negativa, försökt att vara lite positiva någon gång eller? Ska jag vara helt ärlig så skulle det inte skada om människor skulle vilja tänka lite på andra människor istället. Tänka på vad dem behöver och om de mår bra. Skitsamma om man är bög eller handikappad, fortfarande har man väl samma rätt att vara lycklig och ha ett bra liv? Jag är så sjukt trött på att männskligheten ska vara så hemskt fientlig mot allt som har med främmande saker att göra... det skadar väl inte att vi människor är olika och har olika smak? Eller ? Det kanske är så att vi alla människor ska tycka och tänka likadant... nej nu är Robin pissed...

Av Robin - 9 april 2012 10:50

Vaknade vid åtta idag och trodde att jag var sen till skolan... men sedan insåg jag att jag har påsklov, fatta känslan! Så sjukt skönt att inte behöva stressa iväg till skolan. Jag ska försöka bättra på mitt bloggande under påsklovet, som har varit under all kritik den senaste tiden... jag vet! Men men, here we go, jag har väl förmodligen lite mer tid nu än då. 


Men nu ska man äta frukost, och sedan så blir det duschen. Vi hörs och ses!


Puss o kram  


   

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards