axpojkens

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Robin - 17 april 2012 21:01

Hejsan bloggen!

Ikväll har jag varit riktigt aktiv, jag har skrivit ett tal till svenska nationella nästa vecka som jag är riktigt nöjd med, och jag har satt ihop ett bildspel till presentationen också, så har varit riktigt produktiv ikväll, och grejen är att igår hade jag inte ens en aning om vad jag skulle skriva, så jag är mer än stolt  


Puss o kram    

Av Robin - 17 april 2012 08:40

Hejsan everybody!

Jag måste börja med att säga att jag är trött, som jag alltid är på skolmorgonar, men det är en annan sak. Hur som helst, har bara idrott och hälsa idag o mentorstid. Så slutar redan klockan tolv så det är väl rätt så soft. Sedan ska jag hem och förbereda mitt tal och börja fixa med ett bildspel också. 


Nu börjar jag snart, så vi får höras senare haha! 

Puss o kram   

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards