axpojkens

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Robin - 22 april 2012 13:44

Hejsan bloggen!

Jag ber om ursäkt att jag varit väldigt dålig med att uppdatera på senaste tiden, men jag har verkligen haft massa annat för mig, träna drama inför valborg, TAGGA! Igår så framförde vi "be för sverige" dramat, och det var lika awesome som alltid. Det var en av de grymaste kvällarna i mitt liv, så otroligt bra var det! Efter dramat blev det häng på lindängen, som en ug fast inte så organiserat, lika bra var det. Satt och filosofera med Matilda, Malin och Elin tills Johanna kom instormande  

Ibland måste man vara lite djup också.

Men nu måste jag äta frukost (A)

Vi hörs och ses

Puss o kram    

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards