axpojkens

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Robin - 6 april 2012 11:34

Tjenamors i lingonskogen!

Kul att vakna upp till regn och snö efter några fantastiskt fina dagar... eller?  Aja hur som helst så är det inte så kul med snö. Vad ska ni göra idag? 

Jag ska på filmkväll ikväll, men annars så har jag inte så mycket planerat... det kommer bli en lååååång fredag precis som dagen heter. 

Men men,puss o kram!  




Lite tidigt glad påsk!    

Av Robin - 6 april 2012 01:38

Har ni någon gång känt den där känslan av att vara väldigt, väldigt lycklig... fast samtdigt väldigt, väldigt förvirrad? Då vet ni ungefär hur jag känner mig just nu. Jag är typ jätteglad... alltså seriöst jätteglad! Fast, samtidigt, så är jag lite förvirrad... kontrollfreaket i mig hänger inte riktigt med, så alltså grubblar jag istället... så typiskt mig, jag vet! Förmodligen därför som jag inte kan sova heller, vilket inte alls är kul. Idag är det långfredag, vilket sägs vara årets längsta dag, shit jag kommer så inte palla denna dag. Någon somhar något tips på hur jag ska få årets längsta dag att gå fortare och typ bli årets kortaste dag? Skulle vara guldvärt om ni ville hjälpa mig med det (A) Men kanske e det lite bra ändå att jag inte sover för då kan jag sova bort hela förmiddagen istället  


Men men, kände att det var dags för en uppdatering här, även om den är lite random... jag har varit sjukt dålig på att uppdatera på senaste tiden... inte okej Robin... Inte okej!


Puss o kram på er  




Bjuder på en bild jag tog i onsdags!   


 

  

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards