axpojkens

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Robin - 4 februari 2012 21:42

Jag är kär. Helt och hållet såld. Hon var så grymt bra! Loreen! Jag älskade låten. Älskade framträdandet. Det var magiskt! Helt underbart! Jag hade rysningar längs hela kroppen... shit vad awesome hon var! Kärlek <3


Av Robin - 4 februari 2012 19:47

Hihih snart så börjar första melodifestivalen för i år, tagga. Är liksom uppväxt med melodifestivalen, så självklart ska man kolla på det, i år som alla andra år. Om jag ska säga vad jag tippar, så tippar jag iaf att Loreen och Marie Serneholt går vidare, till final eller andra chansen, annars så har jag faktiskt ingen aning. Första deltävlingen brukar alltid vara den sämsta. 

Puss o kram <3


 

Av Robin - 4 februari 2012 18:21

Ibland blir man så sur på vissa människor... asså jag menar det verkligen man blir ungefär sååååååååååååå sur på folk som inte kan tänka klart... här har man nu i snart två veckors tid försökt få tillbaka några grejer av en kompis, men den här kompisen kan inte riktigt tänka klart så han kommer liksom aldrig fram till det momentet att lämna mina grejer till mig! Gaaaaaaaaaaaaaaaaah jag tror jag avlider... 


Av Robin - 4 februari 2012 10:33

Ligger i sängen och har just vaknat. Blev inte så mycket sömn som jag hoppats på inatt, men vad ska man göra när man vaknar och är så grymt pigg att man inte ens kan ligga still? Ja, inte fortsätter man att sova bara för sömnens skull. Hur mycket man än skulle behöva eftersom att ens sömnvanor är rent utsagt kassa! 

Nej men nu blir det frukost. Hehe jag är hungrig som jag vet inte vad... har typ varit hungrig hela tiden i en vecka nu... HJÄLP! Måste verkligen ta tag i träningen igen.. VERKLIGEN!

   

Av Robin - 4 februari 2012 03:00

Hehe klockan är 03:00 och jag ligger och lyssnar på Never grow up - Taylor Swift, sjukt fin låt, gillar att melodin påminner mig om något barnprogram, dock vet jag inte vilket... haha aja det lär jag nog komma på såsmåning om typ. Hehe, jag är inte det minsta trött, så istället underhåller jag mig med att skriva totalt meningslösa blogginlägg, visst är jag kul? :D


 

Av Robin - 4 februari 2012 01:54

Eftersom jag inte fick följa med Linnea till sin kyrka igår, så gick jag till min.. haha smart, men det fick jag iallafall, för där finns det ingen risk att jag ska bli insnöad o inte kunna ta mig hem. Och jag måste säga att jag faktiskt är glad för det, för det var så sjukt underbart... helt enkelt otroligt otroligt otroligt grymt <3


Speciellt tack till Matilda, May och Johanna <3 älskar er <3

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards