axpojkens

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Robin - 24 februari 2012 07:32

Nej men tjenare! Åh nej, nu är han här igen haha! Nej men så får jag hoppas att ni inte tänker... Hur som helst, idag ska jag till Skansen med skolan och fota! Yippie typ, nej men skansen är väl mysigt, dock så har jag inte varit där sedan jag var typ... hmm... åtta kanske. Sen blir det hem och packa, packa och packa... jag hatar att packa.. någon som vill packa åt mig? Men, det kanske är värt det, för några härliga dagar i Sälen. Men, jag kommer behöva ta med mig läxor och sitta med ungefär ngn timme varje kväll, vilket inte är lika najjs... långt ifrån... Men men nu måste jag börja fixa iordning lite innan jag åker, OCH HITTA MIN PLÅNBOK!!  

Puss och kram <3


   

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards