axpojkens

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Robin - 23 februari 2012 13:43

Jag lyckades hitta en akustisk version av låten som jag länkade igår, måste bara dela med mig av den för den var grymt bra! Goosebumps l'ngs hela ryggen.... 


Av Robin - 23 februari 2012 08:57

Okej, nu är det ju såhär va, att jag är typ den mest klantiga person som finns... när jag åker hemifrån idag så skulle jag få skjuts av pappa till pendeltåget, inget fel med det ju, då behöver jag inte stressa till bussen tänkte jag. Men det är så typsikt att det inte finns några spärrar på östertälje station, i alla fall inte spärrar där man måste blippa sitt kort! Så jag går rakt in, intet ont anande, sätter mig på tåget och åker till stockholm central... går mot spärrarna till tunnelbanan och där märker jag att jag inte har på mig min plånbok... så jag fick snällt smsa mig igenom spärren, och kommer snällt få smsa mig hem igen, och dessutom blir jag utan lunch idag... inte okej!! :(


Aja nu måste jag ta tag i historian, vi ses och hörs!

Puss o kram <3 

Av Robin - 23 februari 2012 00:09

Ligger och lyssnar på den helt underbart fantastiska Loreen, och denna låt är grym! ett stort tips <3


Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards