axpojkens

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Robin - 18 februari 2012 21:44

Seriöst, Sverige måste skämta... skicka en äcklig gubbe som ser ut som en apelsin till final, och skicka youngblood till andra chansen... så ovärt, men aja alla gamla gummor i tv-soffarna måste gått igång rejält på honom... HAHA! Men hur som helst, fina fina Molly gick till final <3 Något bra i katastrofen i alla fall.

Puss på er <3

Av Robin - 18 februari 2012 17:56

Ligger och lyssnar på Get It Right från Glee, älskar den låten, den e grym, grym, grymt awesome, på riktigt alltså, helt enkelt underbart grym. har lyssnat på den om och om och om igen haha kärlek!

Puss på er <3 


 

Av Robin - 18 februari 2012 13:46

Nu hade jag tänkt gissa lite igen, även fast jag aldrig gissar rätt, hade ett rätt förra veckan... men här kommer mina gissningar om hur det går i melodifestivalen ikväll.


Bidragen ikväll är:

Youngblood - Youngblood

Maria BenHajji - I mina drömmar

Mattias Andréasson - Förlåt mig

Love Generation - Just a little bit

Carolina Wallin Pérez - Sanningen

Andreas Johnson - Lovelight

Molly Sandén - Why am I crying

Björn Ranelid feat. Sara Li - Mirakel


Dessa tror jag går till final:

Molly Sandén

Youngblood


Andra chansen:

Love Generation

Andreas Johnson


Den som går vidare men åker ut:

Björn Ranelid feat Sara Li


Jag hejar självklart på Molly ikväll, en av de bästa sångerskor som jag vet <3

Puss o kram <3

Av Robin - 18 februari 2012 13:41

Asså ibland blir man bara för trött på vissa människor som inte kan acceptera att man har en avvikande sexuell läggning... speciellt folk i sin egen familj... min syster håller på o bara: kolla den tjej. O den, o den, o den. Man vill bara säga till henne sluta, för det kommer inte hända... väldigt osammanhängade inlägg det här, men aja, vi ses!

Puss o kram <3

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards