axpojkens

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Robin - 6 februari 2012 22:40

Jag är äntligen säker på vad jag vill. Det är så jävla skönt att faktiskt veta vad man vill..  jag gillart. Jag har haft en period där jag virrat runt, både hit och dit.. men nu börjar saker och ting falla på plats och det känns grymt bra. Ska satsa på skolan, jag ska satsa på skolan så hårt, jag menar det faktiskt. Och kyrkan, den ska jag också satsa på, min tro. Den är viktig för mig. 


   

Av Robin - 6 februari 2012 10:37

Jag sitter i köket och har precis ätit frukost. Nu ska man klä på sig och sedan åka mot skolan. Dock vill jag inte åka, för det är så varmt och mysigt i köket (a) nej men solen skiner in genom fönstret och jag fryser faktiskt inte, vilket jag gjort varje morgon de senaste månaderna. Sååå skönt, så jag kan inte ens beskriva känslan... Men, skola var det!

Puss o Kram  


   

Av Robin - 6 februari 2012 01:12

Ligger o kollar på melodifestivalsreprisen på svt play, eller ja, jag spolar tillbaka till euphoria hela tiden (A) fan vad den låten är grym, älskar den totalt <3 om Sverige inte skickar den låten kommer vi bli besvikna i Eurovision. Just sayin...


 

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards