axpojkens

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Robin - 5 februari 2012 22:12

Jaa... alltså vissa dagar blir bara väldigt skumma... Och den har dagen har varit en av de skumaste i mitt liv kan jag ju säga... först hade jag och min syster en fantastisk fika hos mina gudföräldrar. Sedan så blir jag grymt ledsen och besviken på en viss person och lite annat, och så får jag kommentarer från en kille om att jag är en attentionwhore... och att jag inte vågar säga till personen vad jag tycker... men haha jag kan ju säga att personen som det gälelr, och vissa andra som är löst inblandande, vet om vad jag tycker... väldigt väldigt väl. Det handlar inte om att jag vill ha någon jävla uppmärksamhet från mina vänner eller "tycker så synd om robin... blablabla" jag känner bara mig självlättad av att kunna skriva av mig, precis som jag gör nu. Hur fan vet folk vad jag gör hela tiden?

Av Robin - 5 februari 2012 17:13

Jag hatar dig.

Bestäm dig någon jävla gång.

Gör det rätt.

Jag orkar inte.

Ge dig! 

Av Robin - 5 februari 2012 10:12

Godmorgon bloggen! 

Jag sov faktiskt riktigt gott inat, riktigt riktigt gott. Hoppas det håller i sig, och att sömnen börjar komma tillbaka, det skulle vara så grymt skönt och jag behöver det verkligen. Idag händer det inte så mycket, mamma har hittat på något som vi ska göra, annars inget. Bara vara hemma och typ chilla. Den här helgen har typ gått grymt fort, det kan jag inte vara den enda som tycker? Well, nu ska man käka frukost! 

Kärlek <3


 

Av Robin - 5 februari 2012 01:19

Jag tänkte ta o skriva lite om hur min dröm kille skulle se ut och vara.

Utseendet är inte det viktigaste på en kille om jag sägar så, men tyvärr är det alltid så att utsidan ger insidan en chans, så är det även för mig. Men jag gillar ögon, ljusblå och mörbruna, och gärna i kombination med blont hår... men fortfarande så har jag väldigt svårt att säga att så och så ska min dröm kille se ut, det går inte riktigt.

När det gäller personligheten är det lite annorlunda. Personlighet är viktigt, en bra personlighet gör ju ändå en bra människa om man säger så. För mig är det väldigt, väldigt viktigt att kunna lita på personen jag gillar. Så jag ska kunna lita på min dröm kille till  100%. Sedan får han gärna förtså det som jag håller på med och mina intressen och respektera dem på samma sätt som jag respekterar hans intressen. Självklart ska man kunna ha kul med dröm killen. Och min dröm kille är romantisk.

Hhaaha ja men det var väl ungefär så jag hade tänkt om min dröm kille (a)


   

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards