axpojkens

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Robin - 16 februari 2012 21:25

Jag känner  mig värsta kramsjuk idag, så typ... kom o kramas? (A) <3

Puss o kram <3 


 


Jaa jag ser gravid ut på den bilden...

Av Robin - 16 februari 2012 12:42

Ehm, det här är en jättekonstig fråga, men det är så att jag går foto, fast det visste ni kanske redan. Hur som helst har vi ett arbete just nu som lite går ut på att vi ska fota oss, själva, saker som symboliserar oss, osv, osv... jag har några idéer, som jag skulle vilja fota, men de är långt ifrån färdig planerade, och jag vet inte ens om det går att genomföra. Men min idé är att jag skulle vilja fota några killar, som typ kramas, kanske håller hand osv... men för att det ska gå att genomföra så behöver jag två killar som kan ställa upp på det här. Så min fråga nu är om det finns några intresserade killar som gör att detta går att genomföra? Jag hoppas verkligen det haha. 

Tack på förhand,

Puss o kram <3 

Av Robin - 16 februari 2012 10:35

Jag tänkte bara helt onödigt uppdatera er med att jag är hungrig haha... så sjukt hungrig så att bara tanken på dagens Italian B.M.T får min mun att vattnas haha... mat, mat, mat, nej men nu ska jag sluta snacka om mat, och kanske faktiskt svara på en fråga till hisotrian vilket jag int egjort på två timmar nu...

See ya

Pözz o kram <3

Av Robin - 16 februari 2012 09:02

Jag vill bara tacka alla som funnits för mig den senaste tiden. Det har varit en grymt jobbig tid, men ni mina fina vänner har varit ett stort stöd, och jag vet faktiskt inte vad jag skulle ha varit utan er. Helst skulle jag vilja tacka er alla personligt, men det vet jag inte om jag kan... så alla får ett tack via bloggen, till att börja med. Utan er hade jag inte klarat av den här tiden.


Men allting är påväg att bli bättre nu, saker och ting börjar lösa sig och jag börjar gå vidare med mitt liv. Jag är inte lika ledsen längre, det finns inte så mycket att vara ledsen över. Det som har hänt, det har hänt. Kärlek och död, är någonting som man inte kan styra över. Det är bara att gå vidare och ta nya starka tag. Men återigen, tack! Ni är värda så mycket i mina ögon, varenda en av er! 

Puss o kram <3


 

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards