axpojkens

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Robin - 26 februari 2012 15:18

Hallådär! 

Nu blev ni allt överraskade va? Jag som skulle bloggstrejka på grund utav internet brist, men nu är det ju så underbart bra va att våran fina buss har wifi, det är underbart bra ju... så nu blir det förmodligen sista inlägget för några dagar... men men, det här kommer bli ett sjukt bra lov! Med massa trevliga männiksor och skidåkning :) 

Hahah förutom att jag typ har spillt cola över hela mig när vi var och åt på donken i Borlänge. Och alla mina kläder ligger i bussens bagageutrymme. 

Men men det var väl allt för mig. Vi ses och hörs, fortare än ni anar ;)


 

Av Robin - 26 februari 2012 00:32

Nu åker jag snart till sälen, fett taggad är jag!! Shit vad kul jag kommer ha. Men en nackdel är att jag inte kommer kunna blogga förns på torsdag kväll, men shit vad jag kommer blogga i gengäld till er då, om jag inte lyckas hitta en gästbloggare, någon frivillig? :P

Massa kramar och pussar! <3 

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards