axpojkens

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Robin - 2 mars 2012 16:22

Tjenare  

Har ni någonsin varit så lyckliga att ni inte riktigt vet vart ni ska ta vägen? Det är ungefär så jag känner just nu. Jag vill hoppa och skrika. Dansa och sjunga, det funkar också. Så just nu lyssnar jag på timoteijs mellolåt, Stormande Hav. Den är urgullig. Alltså seriöst, den gör mig glad, eller ja, deras musik gör mig faktiskt glad. 

Men det var väl ungefär det jag ville säga. 

Bjuder på ett videoklipp av stormane hav  

Puss o kram <3


 

Av Robin - 2 mars 2012 00:04

Nejmen hallihalloj alla människor där ute, runt om i världen! Robin is back on track typ... nej men seriöst nu då, HEJ! Har ni saknat mina uppdateringar? Jag har i alla fall saknat att uppdatera! Men men, nu är man då tillbaka från fjällen. Både skönt och tråkigt på samma gång, skönt att få sova i sin egen säng, och deusstom hur mycket jag vill, men lite tråkigt att inte umgås med alla roliga människor. 


Nu undrar ni säkert hur jag haft det, ja men jag har ju haft det grymt bra alltså. Fina människor, sol, skidor och massa annat, kan man beskriva det på ett bättre sätt eller? Det har hänt väldigt mycket under dessa dagar, jag har växt som person, vilket jag inte trodde jag skulle göra under lägret. Och jag har bara haft det gött. Jag vet inte ens vad jag ska beskriva, men jaa, jag kan ju beskriva det underbart underbara som hände på Macdonalds i Borlänge!


MIN NOVELL HAR BLIVIT ANTAGEN OCH KOMMER GES UT I EN SAMLINGSBOK I SLUTET AV ÅRET!!!!! Fatta vem som typ gråter av lycka.... <3 


Men aja det var typ allt jag har att säga just nu, puss o kram alltså <3


 



Bjuder på den översta bilden!   

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards