axpojkens

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Robin - 6 mars 2012 16:16

Hahah med risk för att låta som en gamling så tänker jag blogga om vädret xD men seriöst det är sjukt fint väder ute... i alla fall jag blir sjukt glad av det, vill ut o gå och röra mig... känns så sjukt najjs att våren äntligen är påväg. Jag blir i alla fall  sjukt mycket gladare av det här, sedan i höst kommer jag bli så glad av snön, jobbig människa va? hahah! 

Men men vi ses och hörs :) 

Puss o kram  


   

Av Robin - 6 mars 2012 11:53

Det är ett som är säkert! Jag är jag, och jag kommer inte vara någon annan bara för att någon ber mig om det. Menar kommer ju inte vara mindre kristen bara för att någon tycker att jag inte borde vara det... och en sak ska du veta, dina fördomar får mig att vilja spy! 

Av Robin - 6 mars 2012 00:12

Nej, nu har Robin fått nog för idag och ska strax gå och lägga sig, skola imorgon, tagga alltså! Men men, vad ska man göra? Haha hoppas jag vaknar upp till en bättre dag en den som varit med både patetiska ex och patetiska ex kompisar och ex fruar... jag känner att väldigt mycket är patetiskt just nu, men ibland måste ju saker vara det med. Vi ses och hörs alltså!   

Puss och kram    


Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards