axpojkens

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Robin - 12 mars 2012 13:51

Hejsan svejsan alla glada! 

Nu så slutar jag snart skolan för dagen, TAGGA! Längtar sjukt mycket efter att få komma ut i vårsolen och andas frisk luft :D Grymt, grymt, grymt! Så sjukt jävla härligt med vädret, och jag vet att jag är tjatig... som snackar om vädret hela tiden, men det är vår och jaa solen skiner! Robin är lycklig! Hoppas bara att det är finare väder på onsdag, på min födelsedag, så att jag får vara på lika bra humör då som nu! 

Men men,

Vi ses och hörs!

Puss o kram   

Av Robin - 12 mars 2012 09:17

Visst blir man lite gladare när man vaknar upp en solig morgon än en grå morgon? Jag blir i alla fall sjukt mycket gladare,idag blir det en chill skoladag och sedan till berättarministreriet. 

Men men,

Vi hörs lite senare  


Puss o kram  


    

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards