axpojkens

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Robin - 4 mars 2012 22:03

What have I done?

I wish I could run

Away from this ship going under

Just trying to help

Hurt everyone else

Now i feel the weight on the world is

On my shoulders

What can you do when yout good isn't good enough?

When all that you touch tumbles down?

Cause my best intentions keep making a mess of things

I just want ta fix it somehow

But how many times will it take?

Oh, how many times will it take for me?

To get it right

To get it right

Can I start again

With my faith shaken?

Cause I can't go back and undo this 

I just have to stay

And face my mistakes 

But if I get stronger and wiser

I'll get through this


En så sjukt jävla bra text är det där! Från en sjukt bra låt, tänkte bara dela med mig av den lite såhär på kvällskivsten :) puss o kram på er <3 


Av Robin - 4 mars 2012 18:18

Idag har jag absolut inte gjort någonting... precis som igår, bara att det inte är skönt idag, utan mer jobbigt för den här dagen har gått så sjukt sakta... så irriterande så jag vet inte vad :S 

Men men, sådant är väl livet egentligen... 

Var bara det jag ville säga.

Puss och kram <3 

Av Robin - 4 mars 2012 10:58

Hejsan alla blåbär!

Idag är det söndag... sista dagen på sportlovet för de flesta stockholmare, men inte för mig... HAHA! Jag har nämligen en så smart skola som lägger ut sina studiedagar, dagen efter lovet, så jag är ledig imorgon med... haha fatta glädjen alltså när jag kom på att vi har studiedag imorgon... det är otroligt! Fast en tråkig sak är att jag inte riktigt vet vad jag ska hitta på imorgon, för kommer knappast kunna sova när hela syskonhjorden håller på att härja på morgonen... så, förslag är välkomna! 

Idag så har jag inte så mycket planerat, blir väl en chilldag som igår, synd bara att det inte är lika fint väder som igår... 

Jag måste börja ta lite nya bilder med... har ganska stor bilddbrist just nu märker jag...

Men men, vi hörs och ses!  

Puss o kram    

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards