axpojkens

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Robin - 7 mars 2012 23:10

Dåså, då kryper Robin till kojs redan innan halv tolv idag som den duktiga kille han är! Så tänkte väl bara säga natti natt och så får vi se hur det blir med bloggandet imorgon, ska ju lämna in datorn... men men puss o godnatt på er     

Av Robin - 7 mars 2012 14:53

Jag är sjukt trött måste jag säga, hahah la mig på soffan och bara sträkte ut mig och typ solade genom fönstret, jag e helt knäpp jag vet haha men det var ju mer än sjukt skönt alltså! Kärlek till sol och början på våren  

Här kommer en sjukt osexig bild på en trött Robin xD

Puss o kram <3


   

Av Robin - 7 mars 2012 11:15

Jag önskar att jag kunde göra något för att visa dig hur underbar du är! Att du är fin fin fin, underbarare än underbarast, men du vill inte se det, gropen är för djup... hålet för stort, för svart.... men du finns där, längst ner i gropen.. du är på väg upp! Jag vet det, och vi finns där för att hjälpa dig, allihopa! Varennda en, för vi älskar dig! 


  

Av Robin - 7 mars 2012 00:30

Då var det ju det där med att sova igen, att gå och lägga sig i tid när man vet att man har skola imorgon... det är ju jävligt dumt att liksom inte gå och lägga sig, eller gå och lägga sig vid ett när man ska upp klockan halv sex... det är riktigt illa, men men, sån är jag haha... har dessutom massa lektioner, längsta dagen imorgon... undrar hur det kommer gå haha, men men som man bäddar får man ligga, det är inte mkt att göra åt alltså... men illa är det verkligen :S 

Men natti natt o puss på er     

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards