axpojkens

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Robin - 11 mars 2012 16:29

Nej, nu är det dags att bli lite seriösa här, ni får ursäkta mig om jag bara kommer predika på men jag känner att jag behöver det. Jag har tänkt mycket på senaste tiden. Jag är jag, du är du. Eller hur? Varför ska då andra människor lägga sig i för att jag råkar ha en avvikande sexuell läggning? Det är väl ändå mitt liv och inte erat? Så dåså! Det finns liksom ingen anledning att folk ska behöva sitta i en garderob och gömma sina känslor av rädsla för att förlora sina vänner bara de råkar berätta att de gillar folk av samma kön. Det är inte okej att man ska behöva tänka på varje ord man säger så att inte någon som inte borde veta om ens sexullela attration ska få veta det. Jag tycker det e hemskt att människor som visar sin kärlek för en annan människa, kärlek som är det finaste som finns, ska behöva titta sig över axel och kolla sig omlkring av rädsla för att få kränkande ord och kommentarer eller till och med bli misshandlade och i värsta fall mördade! Det är inte rätt, utan bara så fel! Men har man kommit så pass långt så är man stark, man klarar vissa kommentarer, men tro mig det e långt ifrån alla man klarar av. Det som gör ondast e när man får kommenatarer från sin familj eller människor som man trott varit ens vänner...

Men jag skulle vilja säga till var och en av er som har en speciell läggning att ge inte upp, det kommer alltid bli bättre och lösa sig, ibland behövs det bara lite mer tid än andra tillfällen! Det största och viktigaste av allt är kärleken och det spelar ingen roll vem du än älskar! Om du är lycklig så är det värt det. Det är alltid värt att vara lycklig och bli älskad. No matter what! En människa mår inte bra av att bara ensam, en människa behöver kärlek, värme, trygghet och närhet. Närhet får man oftast av den personen som man älskar, alltså är det livvsviktigt att faktiskt tro på den man är för först då kan man älska någon fullt ut!  Det var väl ungefär det jag ville säga....

Av Robin - 11 mars 2012 10:14

Måste börja med att tacka alla människor för igår, både för basaren, för födelsedagsmiddagen och det som hände däremellan, det var grymt, grymt, grymt! Absolut en av de bästa dagarna på sjukt länge. Så jäkla härligt rent ut sagt, har inte kunnat tänla mig ett bättre sätt att spendera en lördag på!

Kärlek till er som var med och förgyllde dagen!

Puss och kram   

Av Robin - 11 mars 2012 00:09

Hon vann!! Loreen vann melodifestivalen, så jäkla bra var det, så sjukt jävla värt! Finns seriöst ingen som förtjänade det här mer än hon! Nu har vi i alla fall en chans att vinna Eurovision! Det var typ det jag ville säga! Puss o kram på er 


  

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards