axpojkens

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Robin - 19 mars 2012 23:30

Alltså shit jag sitter och kollar igenom Youtubevideos på Loreen och jag måste verkligen säga att jag dör en smula av flera, hon har ju liksom en SUPERMEGAJÄTTEAWESOME röst!! 


Hon kan verkligen varier si på ett sjukt awesome sätt, kan inte fatta att hon inte redan gått längre än hon gjort... här nedan kommer en sjukt grym video! 



  

Av Robin - 19 mars 2012 23:23

Shit, det här var typ en av de svåraste sakerna att svara på, jag gillar sjukt många böcker ju. Men jag tror att jag har två absoluta favoriter faktiskt, "Tänk om det där är jag" - Johanna Lindbäck och "Ett nytt liv på köpet" - Emma Granholm. Två fantastiskt fina böcker med oerhört viktig handling! 


Ber by the way om ursäkt för att jag inte uppdaterat något mer idag, *skäms* 


  

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards