axpojkens

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Robin - 3 mars 2012 23:44

Jag ligger på sängen och har ännu inte riktigt återhämtat mig från lägret, även fast det var grymt kul!

Melodifestivalen var ett fiasko idag, så tröstar mig med en sjukt bra låt, 

Sometimes truth needs a lie <3

Godnatt och puss o kram <3


Av Robin - 3 mars 2012 17:46

Godkväll!

Den här dagen har verkligen segat sig fram. Och jag har gjort så minimalt lite som jag bara har kunnat göra. Bara chillat gärnet. Sjukt skönt har det varit, och jag har verkligen behövt det. Har planerat lite för min födelsedag och kollat runt lite efter resturanger att äta på, har tänkt mig ngt ställe där man kan äta buffé, så att det finns något för alla.  Tror att det kommer bli grymt bra. Idag är det en vecka kvar tills jag ska ha middagen, och fyller år på onsdagen efter, tagga! :)

Puss o kram <3

 

Av Robin - 3 mars 2012 12:51

Hejsan alla därute som inte har något bättre för sig!

Nu ligger jag i vår nya soffa, lite kul att man åker till sälen och när man kommer hem så har man en sjukt bekväm ny soffa att ligga och slappa i.


Igår var jag på UG, lika fantastiskt som alltid, med jättegoda våfflor a la Joel! Dock var flera av oss riktigt trötta, så det blev riktigt chill... och fick tillbaka Robins skjorta nu av Emma, så Robin om du läser det här, så har jag din skjorta på mitt rum nu, så det är bara att komma och hämta den! Och om det intresserar dig, så luktar den fortfarande som dig fast den legat i Emmas garderob i några månader.... förlåt jag var bara tvungen att lukta på den  


Puss och kram <3  

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards