axpojkens

Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

En del av mig vill bara be honom att dra åt helvete!

Av Robin - 5 mars 2012 11:44

Det är faktiskt sant, en del av mig vill bara be honom att dra åt helvete, aldrig komma tillbaka. Aldrig visa sig för mig igen. Men en del av mig har älskat honom mer än jag älskat någon annan, det är det som gör det så svårt, så svårt att radera honom helt ur mitt liv, även fast det gång på gång visar sig att det är det bästa. Visst jag har aldrig någonsin älskat någon så som jag älskade honom, men jag har heller aldrig blivit så sårad av någon som jag blev av honom. Det är det som gör det så svårt att veta. Så svårt att veta hur jag ska göra. Jag klarar inte hur mycket som helst, jag är ingen stål människa! Och när han fortsätter att såra och göra mig illa när vi inte ens är tillsammans, visst borde jag lägga benen på ryggen och springa bort från honom då? Gaah varför kan jag inte bara ta bort hans facebook, radera hans nr, ja radera hans existens och sen gå vidare med mitt liv, hitta någon som älskar mig för den jag är?! Varför ska det vara så sjukt svårt att släppa taget helt och fullt, om en människa som sårat och skadat en... och som dessutom är för feg för att ens agera efter det... utan låter mig fixa allt, en människa som lämnar sår, och när såren håller på att läkas så river han upp dem igen... 

Jag måste göra någonting åt det, jag måste göra någonting åt honom, det måste börja nu! Jag måste radera honom ur mitt liv, hur jävla ont det än kommer att göra, jag förtjänar att må bra!  


 

 
 
Ingen bild

Nikki

5 mars 2012 12:01

Robin jag vet att du klarar av detta!!

Robin

5 mars 2012 12:06

Tack!Kämpar på, tillslut så går det!

 
Ingen bild

matte

5 mars 2012 13:10

du klarar det, jag tror på dig tappa inte tron om något som du verkligen vill genomföra, alla förtjänar att må bra, fastän vi alla gör misstag, du kommer finna den du förtjänar, lita på mig! du är älskad för den du är! kram =)

Robin

5 mars 2012 13:55

kram :)

 
Ingen bild

Mio

5 mars 2012 17:50

Robin, basattduvet, du kan snacka med mig dygnet runt. Kram <3

Robin

5 mars 2012 18:14

Tack! Kram

 
~ L I N N ~

~ L I N N ~

5 mars 2012 18:16

Kul att du är med och tävlar, lycka till!
Allt bra med dig annars då? :)

http://linnhahne.blogg.se

Robin

5 mars 2012 18:33

Rullar på alltså :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robin - 2 oktober 2012 13:04


Jag måste säga att naturkunskap förmodligen ärdeen tråkigaste kurs jag läst i gymnasiet hittills... liksom en och en halv timmes film om klimatförändringar... palla :/ aja läraren kommer klämma mina fingrar i datorn om jag skriver mer... see ya!   ...

Av Robin - 28 september 2012 09:52


Hej guys! Jag har inte bloggat något på senaste tiden eftersom jag verkligen haft massor som jag behövt ta tag i med mitt liv. Och helt ärligt, så vet jag inte vad som kommer hända, om jag ens kommer fortsätta blogga, eller om jag kommer lägga ner ...

Av Robin - 18 september 2012 15:21

Hejsan folket! Nu var det riktigt länge sedan jag bloggade, men sådant är livet. Hur som helst så har jag skaffat tumblr och är nog mera aktiv där just nu. Så ni får jättegärna kika in där om ni vill. axpojken.tumblr.com  Sedan tänkte jag ha en f...

Av Robin - 25 augusti 2012 23:23

Jag ligger i min säng, med tårar i ögonen utan att riktigt veta hur det gick till. I morse när jag vaknade var jag fortfarande vilse, men nu vet jag att allting kommer bli bra igen. Jag skriver när jag är ledsen. Jag skriver när jag är lycklig. Just ...

Av Robin - 23 augusti 2012 11:51


Nej men tjena mittbena!  Nu är jag här igen. Bloggar ju här och på min och Fridas gemensamma, men har typ haft uppehåll från vad allt bloggande heter på senaste tiden.  Hur som helst har skolan börjat igen. (nej det är inte därför mitt liv är ful...

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards