axpojkens

Alla inlägg under februari 2012

Av Robin - 2 februari 2012 10:13

Yey det blir thai till lunch idag. Haha känns inte som att jag har ätit det på sjuuukt länge, fast egentligen är det bara en vecka sedan sist haha. Men älska thai... älska älska älska


Fast hatar den jävla städaren i forum, så sjukt irriterande är han! Fast lite kul att retas med hahah (a)


 

Haha så här kan det se ut när man retas med en bitter städare i forum (a) (ja Hanna de e din bild!)

Av Robin - 2 februari 2012 09:00

Har precis kommit till skolan, lite sent, men före läraren, haha vilken awesome känsla! Dock har jag sjukt ont i huvudet, och nu måste man börja tänka historiskt med... inte så kul, men jag överlever haha. Men nu så kanske jag borde ta o jobba med haha (A) 


Ha det gött ;) <3

Av Robin - 2 februari 2012 06:52

Har ni tänkt på att vissa mornar är det sjuuuuukt svårt att gå upp på morgonen? Shit asså man vill inget hellre än att ligga kvar och sova asså. Men jag är en duktig man (typ) så jag går upp och åker till skolan, dock blir jag nog några minuter sen som vanligt så jag var inte fullt så duktig tyvärr, men nästan iallafall. '


Idag kommer jag nog vara ganska dålig på att uppdatera, ska till egalia efter skolan förmodligen, och förhoppningsvis har Ingrid med sig säsong två av Glee! OMFG jag längtar!


 

Av Robin - 2 februari 2012 00:59

Jag hade inte tänkt att jag skulle blogga något nu innan jag ska sova, men jag känner att jag verkligen måste dela med mig av att mina sömnvanor är typ sämst i hela världen just nu. Sover ungefär max 6 ttimmar per natt när det inte är helg, måste fan ändra på det! 


Det var typ det jag tänkte säga. Godnatt alla fina <3

Av Robin - 1 februari 2012 22:27

Här står jag nu! Mer redo än någonsin, och jag vet vad jag vill! Jag har fått ett svar, på frågorna jag ställt, äntligen! Jag vet vad jag vill, jag vet vad jag ska satsa på, drömmen jag har haft i alla år! Det känns så jäkla skönt rent utsagt. Att faktiskt veta vad jag vill, och att vara fri att göra det med. Grymt, grymt, grymt! 

Hittade en grym låt på spotify, check it out säger jag bara! (eftersom jag fortfarande inte kommit på hur man länkar snyggt här, så skriver jag bara så får ni som orkar söka upp den) Take our hearts - Jesper Nohrstedt. Snygg är han också haha (a)


   

Av Robin - 1 februari 2012 16:31

Jag har nästan inte gjort något alls idag, typ bara suttit hemma och degat. O så har jag börjat tagga till melodifestivalen! Haha klart att man kollar på det alltså. Så är fett tagg till på lördag alltså. 


Nu ska jag snart kolla på film med mamma och sen så blir det väl datorn som alltid haha. Men uppdaterar mer sedan. Ha det gött så länge! <3

Av Robin - 1 februari 2012 11:08

Shit jag vet inte vad jag gör, eller vad FAN jag egentligen håller på med... shiiiiiiiiiieeet HJÄLP!!!! 

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards