axpojkens

Alla inlägg under februari 2012

Av Robin - 14 februari 2012 20:20

Jag har inga ord för att beskriva vad jag känner just nu.. kan någon tala om för mig vad som händer? Snälla? Jag orkar inte... det här var droppen!

Av Robin - 13 februari 2012 23:22

Just nu har jag ganska så stor idétorka med vad jag ska blogga om... tänkte bara säga det. Men vi hörs snart. Puss o kram <3 


 

Av Robin - 13 februari 2012 08:48

Jag har fått en ny låt som jag älskar, I Din Himmel - Sonja Aldén. Typ så grymt fin, älskar texten, ja älskar hela alltihopa så grymt, grymt, grymt fint. Kärlek till Sonja! <3

Tagga skola nu då, och läste förresten att DBA riskerar att bli diskade från melodifestivalen, hahaha inte för att vara den, men det vore lite kul  


Puss o kram <3  

Av Robin - 12 februari 2012 20:34

Jag har nyss kollat klart avsnittet därr Kurt och Finns föräldrar gifter sig av glee, och jag måste erkänna att jag grät under vissa delar av det... jag grät för att det var så fint, haha hela känslan.. ja jag är värsta romatisk av mig... och dessutom har jag lyckats bli ett freak av glee... så vad ska jag säga? Helt fantastiskt fint var det. Fast jag e ändå en liten fjant som grät x)

 

Av Robin - 12 februari 2012 14:03

Asså jag vet inte om det är solen, eller vad det är men något är det som gör mig riktigt lycklig idag. Det spelar ingen roll vad jag har gjort idag, för jag har gjort det med ett leende, ja det är faktiskt sant. Allt känns så jävla bra idagm, och jag har ingen aning om varför, faktiskt, inte den blekaste.  Men, jag ska inte klaga över att jag är lycklig, för det var faktiskt ett tag sedan jag var lycklig på riktigt. 
Dagen kommer ägnas åt att vila upp sig. Vara hemma, gå runt i myskläder = mysbyxor och linne   småsjunga lite på Taylor Swift låtar pch skriva lite påm min novell. Livet är gött som fan! Inte ens att mitt hår blev kortare än det hade behövt bli bekymrar mig idag, Robin är lycklig! 
Dagens låt: Mitt liv är mitt - Molly Sandén

Puss o kram <3 

   

Av Robin - 12 februari 2012 11:59

Sitter här och kollar ut genom fönstret, och gissa vad! Jag hör fågel kvitter och det är blått ute... det är grymt ju!!! Shit vad glad jag blir, visst är det kallt, men det är skitsamma för det är blått o solen skiner. Då mår Robin bra! Hihih idag så ska jag bara plugga och chilla, jag har verkligen  behövt den här helgen på så många sätt, jag mår bättre än på länge, och det är så grymt jävla skönt.


   

Av Robin - 11 februari 2012 23:33

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med några avsnitt av glee, innan jag faktiskt ska sova haha. Så godnat på er alla fina <3

Av Robin - 11 februari 2012 10:53

Klippte mig nyss, och jag vet inte ritigt vad jag ska tycka om det än :s de blev väldigt kort...




Vad tycker ni?   

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards