axpojkens

Alla inlägg under februari 2012

Av Robin - 20 februari 2012 18:33

Jag måste bara säga att Molly Sandén är asgrym! Den låten som hon tävlade med i melodifestivalen är så sjukt fin, man kan inte annat än att älska den! Fin musik och en text som faktiskt berör mig på djupet, och sen har hon en av sveriges bästa sångröster med...

Delar med mig av en bild som jag gjorde med inspiration av Why am I crying!


 


Puss o kram <3

Av Robin - 20 februari 2012 12:53

Sitter och skriver inledningar till noveller på svenskan och laddar ner lite sims 3 kläder. Jag har lyckats bli sims beroende igen, vilket inte är så bra haha. Men men, sims är kul, så vad ska man göra? 


Tänker göra en ny omröstning och fråga vad som ni tycker att jag ska blogga om, så ni får se till att rösta ;)


Puss o kram <3

Av Robin - 20 februari 2012 01:34

Godnatt <3 


Av Robin - 19 februari 2012 18:51

Har skapat en ny familj på sims, efter att ha haft uppehåll ett tag. Den här gången gjorde jag faktiskt två bög simmar, bland annat. Alexander och Robin heter dem, hahah det kom ifrån att jag frågade Alexander om vad han tyckte att mina gubbar skulle heta o då skulle jag döpa dem efter oss så det gjorde jag. Man skulle ju kunna skriva en liten historia om simmarna, hmm det låter fett kul, men det får bli en senare idé! 


Här är en bild av Alexander och Robin när de hånglar på vandrarhemmet på hotellet i frankrike   (ursäkta den sjukt dåliga kvalitén!) och en bild i vardagsrummet, alla bilder som jag tar blir dåliga, aja ni får leva med det... 


 


 

Av Robin - 19 februari 2012 14:24

Hejsan alla glada :)

Det gick sjukt bra att framföra dramat faktiskt, bättre än jag trott. Det är ett så sjukt fint drama, man kan inte låta bli att rysa och bli berörd av det. Det e grymt. Och med världens bästa grupp ungdomar, kan det bli bättre än bäst då eller? Tack alla som medverkade, Petter, Matilda, May, Malin, Malin och Ellie, ni var alla grymt bra! Jag hoppas verkligen att vi kommer framföra det igen, man fick värsta kicken när man stg där och framförde det. Den känslan var underbar! <3 

Puss på er <3


 

Av Robin - 19 februari 2012 09:41

Godmorgon alla tomtar och troll! Har ni sovit gott? Det har jag, fast somnade med datorn på och lampan tänd haha! Snart blir det kyrkan då, men först lite frukost. Tagga att göra bort sig eller vad haha? Nej men lite rädd är man att det ska gå fel, men det blir nog bra. 


Men till rubriken då, min underbara mamma håller på att laga sina fantastiskt goda gryta som hon själv kommit på med eget recept dessutom, så det luktar redan nu underbart i hela huset  

Bäst är hon!

puss o kram <3


 



Av Robin - 19 februari 2012 00:12

Shit imorgon ska jag och några andra framföra dram till jag tänker be för sverige på gudstjänsten i kyrkan... jag vet typ inte vad jag ska göra... hjälp! Men det grå nog bra ska vi se lite läskigt bara haha :S

Puss o kram <3 


 

Av Robin - 18 februari 2012 21:44

Seriöst, Sverige måste skämta... skicka en äcklig gubbe som ser ut som en apelsin till final, och skicka youngblood till andra chansen... så ovärt, men aja alla gamla gummor i tv-soffarna måste gått igång rejält på honom... HAHA! Men hur som helst, fina fina Molly gick till final <3 Något bra i katastrofen i alla fall.

Puss på er <3

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards