axpojkens

Alla inlägg under februari 2012

Av Robin - 4 februari 2012 03:00

Hehe klockan är 03:00 och jag ligger och lyssnar på Never grow up - Taylor Swift, sjukt fin låt, gillar att melodin påminner mig om något barnprogram, dock vet jag inte vilket... haha aja det lär jag nog komma på såsmåning om typ. Hehe, jag är inte det minsta trött, så istället underhåller jag mig med att skriva totalt meningslösa blogginlägg, visst är jag kul? :D


 

Av Robin - 4 februari 2012 01:54

Eftersom jag inte fick följa med Linnea till sin kyrka igår, så gick jag till min.. haha smart, men det fick jag iallafall, för där finns det ingen risk att jag ska bli insnöad o inte kunna ta mig hem. Och jag måste säga att jag faktiskt är glad för det, för det var så sjukt underbart... helt enkelt otroligt otroligt otroligt grymt <3


Speciellt tack till Matilda, May och Johanna <3 älskar er <3

Av Robin - 3 februari 2012 13:47

 

         


Jag lekte lite med Photoshop, har precis börjat lära mig haha!

Av Robin - 3 februari 2012 11:55

Sitter och lyssnar på Glorious - Linda Pritchard. Den låten gör mig glad, och faktiskt besrkiver den ungefär lite grann vad jag känner just nu haha. Mer säger jag inte just nu haha :$


Hmm, jag tror att jag kanske måste handla, för man kan inte baka en kladdkaka med bara sockar haha x) 
Well, well har inte så mycket att säga mer just nu, men vi höres! Jag lovar ;)



Inte bästa bilden kanske haha x)   

Av Robin - 3 februari 2012 10:34

Så jäkla skönt det var att få sova ut idag. Shiit asså jag mår grymt bra idag, och solen skiner! Fy fan vad man är på bra humör faktiskt.  Har inte så mycke planer för dagen faktiskt, men ikväll så blir det kyrkan med Linnea, hehe.


Uppdaterar mer sedan, puss på er <3'


 

Av Robin - 3 februari 2012 01:15

Ja, precis som rubriken säger, i nattens tysta timme, sitter jag här och skriver lite som ni har att läsa när ni nu gör det haha. Jag är ledig idag, fett awesome va? Det tycker jag iallafall, sjukt najjs att jag kommer kunna sova hur länge jag vill, och dessutom inte behöva tänka på att stressa iväg till skolan och lektion o grejer, utan det enda jag behöver tänka på är att chilla! Jag gillar de, jag gillar det grymt mycket! 


 

Av Robin - 2 februari 2012 22:14

Idag har jag haft den här bloggen i en vecka, och det går grymt bra! JAG ÄR SÅ FETT GLAD ATT JAG I GENOMSNITT HAR 80 LÄSARE PER DAG!!! Det är ju faktiskt grymt awesome alltså. 


Tack för att ni läser!


 

Av Robin - 2 februari 2012 14:25

Sitter och ska redigera bilder på fotolektionen, men det går inte vidare bra, för jag har så sjukt ont i huvudet så det finns inte :( skutar om två timmar haha, det här är bara så sjukt jobbigt.


Men delar med mig utav en av bilderna som vi tog :)


 

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards