axpojkens

Alla inlägg under mars 2012

Av Robin - 19 mars 2012 23:23

Shit, det här var typ en av de svåraste sakerna att svara på, jag gillar sjukt många böcker ju. Men jag tror att jag har två absoluta favoriter faktiskt, "Tänk om det där är jag" - Johanna Lindbäck och "Ett nytt liv på köpet" - Emma Granholm. Två fantastiskt fina böcker med oerhört viktig handling! 


Ber by the way om ursäkt för att jag inte uppdaterat något mer idag, *skäms* 


  

Av Robin - 18 mars 2012 21:50

Jag har antagit en utmaning, nämligen att varje dag i en månad skriva om en speciell grej... exempel kan vara favorit artist som idag, pinsamaste minne, finaste minne, vem skulle du vilja vara för en dag osv... 


Nej men nu fokuserar vi på dag 1 tycker jag. Hmm, jag har två absoluta favoritartister just nu, en som jag haft i flera år, behöver jag ens säga vem det är? Tror att typ alla här vet vem det är... Anna Bergendahl, så klart! En av de bästa rösterna i sverige, och ja jag vet inte, helt fucking underbar musik helt enkelt! Ser sjukt mycket fram emot det nya albumet som jag har hört rykten om!


Och den andra, ja självklart är det hela Sveriges Loreen! Behöver jag ens säga något mer än att hon är grymmare än grymmast! Så mycket kärlek till henne så det finns inte! 


 


 


   

Av Robin - 18 mars 2012 15:26

Okej, nu är jag lite sentimental här... men seriöst, blir tårögd när jag tänker på hur sjukt fina vänner jag har! Seriöst, finns inga finare än ni! Älskar er så otroligt mycket... för några år sedan, så var jag mobbad i skolan. Jag var den där som ingen riktigt ville ha att göra med, inte för att jag vet varför, men så var det. Och nu står jag här, med de underbaraste människor som finns, som jag kan kalla för mina vänner, seriöst jag blir tårögd när jag tänker på vilken otrolig, otrolig tur jag har som mött er alla! Utan er vet jag inte vad jag vore.

Älskar er av hela mitt hjärta  





Skulle kunna lägga till mycket mer bilder men känner att det får räcka såhär, det jag ville komma fram till var att ni betyder sjukt mycket för mig, ni underbaraste        

Av Robin - 18 mars 2012 12:03

Jag är ledsen att jag är grymt dålig på att uppdatera, men jag köpte det senaste expansionspaketet av sims igår så jag nördar sims lite grann..

Men uppdaterar mer sen.

Puss o kram   

Av Robin - 17 mars 2012 11:35

Hallådär köttoblåbär  

Hehe idag mår jag faktiskt toppen bra! På riktigt. Ska snart in till stan och shoppa med Julia, kul va? Det är grymt kul att jag och Julia är ungefär lika stora fans av Loreen, vi försökte oss på Euphoria dansen igår, det gick väl inte så bra... men skam den som ger sig, jag o Julia ska bli världsbäst på den!!

Vad ska ni göra idag?

Puss o kram    

Av Robin - 17 mars 2012 02:00

Kvällen hos Julia blev helt klart awesome!

Kanske lite mycket folk på lite liten yta, men helt klart värt ändå! Sjukt kul alltså, tack för att du bjöd mig Julia! Men, nu är jag faktiskt riktigt trött så ska ha en riktigt mysig dejt med min käresta kudde! 


Puss o kram  




Bjuder på en jättefin bild på mig, hästisbästis och Alitzel :D


Go'natt alltså!   


Av Robin - 16 mars 2012 11:43

Haha det e Fredag idag! Woop woop! Ska snart in till stan och köpa en födelsedagspresent till finaste underbaraste Julia, och sedan fira hos henne, tagga! Känner typ inte någon av människorna som kommer till henne, men det löser sig, alltid kul att träffa nya människor! Fast, vet ni vad jag gjorde? Jag vaknade nyss... alltså verkligen nyss... så sjukt fail, men aja, ingen skola för Robin idag. 


PUSS O KRAM   



Bara för att jag kan (A)

Av Robin - 15 mars 2012 08:54

Seriöst jag vet att jag e sjukt tantig som snackar om vädret hela tiden men seriöst jag blir så sjukt glad av det här vädret! Jag blir mer taggad för att gå till skolan och plugga, mer taggad för att träffa kompisar och ja hitta på saker överhuvudtaget, seriöst så sjukt jäkla awesome är det! Träffade Ingrid idag på tåget, riktigt trevligt var det och riktigt, riktigt länge sen... vi borde skämmas Ingrid! 


Nu har jag historia, kanske inte det roliga när man är jätte, jätte hungrig! Detta med konspirationsteorier är väl intressant, fast ändå inte... sedan blir det foto resten av dagen, bra mycket roligare alltså! 


Förresten jag kom på en sak, om det är någon fin människa som vill gå med mig på bio någon dag så hör av er, känner att det är dags att slösa lite biocheckar/presentkort! Så hör av er alltså!


Puss o kram   

Presentation


Tjenare!
Välkommen till bloggen om mitt liv och min vardag! Hoppas du trivs och kommer tillbaka ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska blogga om?
 Mig själv - saker som händer mig
 Mode
 Vardag
 Foto
 HBT
 Musik
 Böcker
 Noveller/Dikter jag skrivit
 Annat alternativ (skriv vad)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards